Minikoocum EbruMeva bende Eylül koycam çok naif bir isim Alya diye yandık kızı var dalga geçiyorlar al ya şu kızı falan
bebissveannesi EbruMeva bizim de inşallah Eylül ayında olacak ismini de Eylül ya da Ela düşündük ama gönlüm daha çok Eylül’den yana ☺️
Mom080 Bence Eylül çünkü herkes aynı isimleri yazıyor bi 10 yıl sonra çoğu isimler Kübra Büşra Merve gibi olucak 10 kişiden 5 I 😂😂