bambam_betty Ürünü aldım ama minderi cok ince. Kullananlar bu şekilde mi kullandı, yoksa yeni bi minder mi yaptırdınız???
bambam_betty yasemin333 hamak gibi değil de anne yani oluyor yine de küçük. Resim de atamıyorum ki atsam foto😒
yasemin333 bambam_betty anladım anlatmak istediğini biliyorum o beşiği.Bizim de onların alçakta duran hamak modeli var başka odada yanımızda uyurken kullanırız diye aldık aynı dediğin gibi iç minderi ince ölçüsüne göre pamuktan yatak yaptıracağım ben baya ince çünkü rahat olmaz gibi geldi.
bambam_betty yasemin333 evet iste altında da tahta var. Yatak sabit dursun diye. Epey ince. Ben de kvalideme yaptıracağım artık.
yasemin333 bambam_betty aynen bizimki de öyle tahtalı minder ince tahta acıtır.Pamuk bi yatakla hallolur 🤗