Mervenurhmzgl 13 haftaya giricez nerdeyse, şu bi kaç gündür lavabodan çıkamıyorum geceleri tuvaletim olmasa bile sürekli varmış gibi bi his uykularım şimdiden haram oldu kızlar hayır birde özellikle gece olması 🤷♀️😂böyle olan var mı napıcaz😂
[silindi] Mervenurhmzgl ben tam 13 haftaligim ve gece hiç bişey yiyip icmemeye rağmen 4 kere 5 kere kalkıyorum ve yeni yeni başladı uyku düzenim alt üst oldu 🙈
Mervenurhmzgl Jesca al benden de o kadar uykuya dalsamda pat uyandırıyor beni bütün gece aynı şey sağa sola dön dur😂
Mervenurhmzgl Keremiko doğurana kadar devam diyosun yandık desene😂 neyse sen artık yolun en güzel yerine gelmişsin sağlıkla alırsın bebeğini kucağına inşallah 🌺😊
Keremiko Mervenurhmzgl Evet tuvalet 2.adresimiz oldu onu kabul edin baştan😊 Allah sizlere de bugünleri gostersin insallah. En guzel ama stresli, ne zaman gelecek bu bebek zamanlarina geldik 😁
Mervenurhmzgl Keremiko Bir haftadır böyle neyse başa gelen çekiilir artık 😂Amin inşallah Allah hepimize sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin 😊🌺
Mervenurhmzgl [silindi] bende aynı şekilde içsemde içmesemde kendimi lavaboda buluyorum üşeniyorum gitmeye kapısının önüne yatıcam artık😂
Mervenurhmzgl Bedis94- İlk zamanlar olduğum yerde uyuyordum bütün gün uyuyordum neredeyse😂 Şimdi uykular haram oldu artık 😂
Aycmmm 19 haftaligim 4 te zor uyudum sbh 6 da kalktim :( ilk gebeliktede hic uyumadim ama simdi oglum var ve erken kalkiyor deliricem napicam bilmiyorum boyle 4 ay gecer mi?