Mervekaynak Merhaba hanımlar çiçek sepetinden isimli battaniye tulum seti yaptıran var mı baskıları nasil yıkayınca soldu mu
bebisini-bekliyor Mervekaynak çiçek sepetinden hediye yolladıgm cogu sey resimdekinden alakasız gitti isimli olunca da begenmezseniz iade olmuyor başka yer tercih edin derim
damlaaltinay Mervekaynak yaptırma kuzum 🤷♀️ Eşim bana gümüş kolye aldı çiçek sepetinden 🤷♀️ geldiği gün ürün hatalıydı düşün, hediye olduğu içinde geri göndermedim. Trendyol gibi daha kurumsal ürünün arkasında olan siteleri tercih edin.
Mervekaynak damlaaltinay emin olamadım yaaa çiçek sepetinden çok alışveriş yaptım bugüne kadar sorun yaşamadım ama yıkanınca solar diye korkuyorum
damlaaltinay Mervekaynak 30da yıkarsan hiç birşey solmazda sorun o değil ki kuzum malın kaliteli gelmesi 🤷♀️ Ben hiç kullanmıyorum çiçek sepeti. Yine eşim çiçeksepetinden atıcım almıştı büyük, fotodakinde extra 6 kalp vardı bana birtane koymuşlardı 🤦♀️
Keremiko Mervekaynak tulumlu battaniye falan bilemem de arkadasima dogum hediyesi gonderdim mahcup oldum gorselle alakasi yoktu cikolatasi disinda. ciceksepetine guvenip esya kiyafet benzeri sey alinmaz az daha para verip baska bir yerden yaptirin derim.
damlaaltinay Mervekaynak belki benim şanssızlığımdır kuzum 🤷♀️ İki kere çiçek söyledim başkasına ikisinde de soluk çiçekler gitti 🤦♀️ Çiçeksepetiyle problemim var benim 😂😂
Mervekaynak damlaaltinay karar verdim ve uniqon sayfasından yaptıracağım. Çok memnun kalınmış burada da postları var
damlaaltinay Mervekaynak bende ordan hediye yaptırdım çok güzel 😇 çok kaliteli ürünleri. Sadece bu sene çok zam geldi 🧐
ib_21 Mervekaynak ben arkadaşıma hediye olarak yaptırdım bakın fotoğrafını ekliyim. Kumaşı çok güzel %100 pamuk, bir de yastık kılıfı var battaniyeli setten almadım ben. 