laren_ela 31 haftalık hamileyim. Artık gücümün tükentiğini hissediyorum. Oturup kalkarken bile baskı oluyor. Hareketlerim oldukça kısıtlandı :( ben bu kadar güçsüz müymüşüm diye üzülüyorum bazen ama az kaldı bebiş için sabrediyorumm🙏🙏🙏
Tubi55 laren_ela aynı bende zaten erken Doğum riski için yatıyorum sürekli İnan rağmen kasıklarım cok kötü Çarşamba kontorlm var insallah bisey çıkmaz 🙄
balkiz12 laren_ela bende senin gibiyim elim ayağım dökülüyor onun için magnezyum yazdı doktor baskı içinde bugün kontrolüm vardı bebek aşağı dönmüş o yüzden baskı yapıyordur dedi normal doğum olablr dedi
mom77 laren_ela benı anlatmıssınız (: 31 olduk bende yavas yavas yorulmaya basladıgımı hıssedıyorm dıye yakınıyordum dün aksam agırlastım yatamıyorum sureklı wc vs gece uykularım cok bölünüyor rahmım asagı cekılıyormus gibi hssedıyorm bazen )