Kızlar merhaba, şuan 5+3 deyim, gebeliğimi geçen hafta öğrendim ve hala bir folikasite başlamadım amacım önce doktora görünmek sonra başlamaktı ama doktor randevum ayın 26 sında o zamana kadar beklersem zaten 2 aylık olucak ve folikasit bilsiğim kadarıyla ilk 3 ay kullanılıyo.. Lütfen bana napmam gerektiğini ve folikasit önerilerinizi söyler misiniz teşekkürler 🤦🏼♀️