Renkli ultrason görüntüsünü biliyoruz. Sonraki doktor muayenelerimde doktorum önce siyah beyazdan bebeğin gelişim durumuna bakıp bilgi veriyor sonra bir anda renkli görüntü beliriyor ve bebeğimizin yüzünü yakalayıp bize görüntüsünü veriyor 😍 yaklaşık 30.haftadan beri her gittiğimizde bu şekilde. Merak ediyorum benim doktorum mu böyle yoksa tüm özel hastanelerde standart bi uygulama mı bu