Taze-Anne28 Allahım iyilerle karşılaştırsın hepimizi canım doktorun iyiliği gerçekten çok önemli sen içini ferah tut doktorunu seviyosan, iyiyse muayenen de iyi geçecektir inşallah ablanın da şansına sanırım doktor şanssızlığı yaşamış çünkü gerçekten hiç nasıl bittiğini anlamadığın basit bi muayene 🥰