Babybebek merhaba, oğlum 29 aylık emiyor, ben de 37 haftalık gebeyim. Tandem emzirmeyi araştırabilirsiniz. Süt zehirlenmesi diye bir şey söz konusu değil. Anne tarafından bebeğe özel üretilen bir besinin zehirlemesi mantığa aykırı bir kere 🙈 sütün tadı ve kıvamı değişince bebeğin bağırsakları tepki verebiliyor bir süre. Bazen tadını beğenmeyip emmeyi bırakabiliyorda. Oğlum 7-10 gün kadar ishal olmuştu, bağırsakları temizlendi. Halen emiyor çok şükür. En güzeli ihtiyaçları bitince kendilerinin bırakmaları diye düşünüyorum.😊 facebookta emzirme akademisi diye bir grup var, katılıp bilgi edinebilirsiniz; tandem emziren annelerin hikayelerini okuyup motive olabilirsiniz.