Arifcaninannesi Mom09 cnm ikinci sezaryenimi olacagim 37 ve 38 girdigim gun arasi dedi doktorum buyuk ihtimal 23 veya 26 haziran arasi olacagim
Mom09 Benim ilki 39arti 5te oldu son anda sezeryan oldugu belli oldu simdide 37arti 1im cuma çağırdı 11 12si gibi aliriz dedi oyle ayaküstü gittigimde kararlastircaz 12si pazartesi 38arti 1 oluyorum sanki erken gibi geldide :)