Olabilir bence çok uygun haftanız hissetmeniz için, benim de ilk gebeliğim ve 16.haftamdan beri hissediyorum. Ama tabii ki çok yoğun olarak hissetmemiştim. Doktoruma da sordum o da hissedebilirsin dedi, nette de 16-20 haftalarda hissedilebilir yazıyor. Yani anneden anneye değişiyor kimisi 22-23.haftasında bile hissedemezken kimisi daha erken hissediyor ☺️