UralAybars0921 neslioguz bunun en güzel örneği olabilirim 😌 bu mantardan dolayı da kanamam oldu. Ben de bebeğe bir şey oldu sandım. Şükür iyi. Progestanı ağızdan üçe çıkardı, mantar için de vajinal fitil verdi. 6 günlük. Onu kullanıyorum şu an
esra572 neslioguz eldiven kullanıp yukarıya doğru itmeyi dene 5cm kadar kendi gdiyor rahime. Mantari bilmiyorum bende kullaniyorum kanamadan dolayı ama mutlaka ellerini ve iç çamaşırını sürekli temiz tut değiştir
Btunc neslioguz Ben hayatımda mantarla gebeliğimde tanıştım progestan kullandıktan sonra oluştu alttan alıyordum bende şimdi ne yapsam geçmiyo :( 2 kere 6 günlük fitlden kullandım ama malesef faydasını göremedim sirkeli suyla yıkıyorum sadece )
neslioguz UralAybars0921 fitil Rahatlattımı peki çok sıkıntılı bişeymiş ilk kez başıma geliyor çok rahatsız oluyorum
UralAybars0921 neslioguz şöyle Progestan gibi olmadığı için koyarken baya zorlanıyorum ama gün boyu çok rahat ediyorum. Azaldı gibi de, bitince idrar kültürü de verecem. Bir an önce kurtulmak istiyorum. Doktoruna sor bakalım belki sana da tedavi verir
UralAybars0921 neslioguz sağol tatlım, inşallah sen de bir an önce iyileşirsin 🥰 bu arada perinatologum bana donaxyl diye fitil verdi. Belki doktoruna sorarsan kullan diyebilir.
neslioguz UralAybars0921 bende perinatoloğa gidiyorum Tek yumurta ikizlerine hamileyim 17. Haftamda Rahim ağzı kısalığı oluştu ama şuan iyi durumda 21 haftalık olcaz yarın hala devam ediyorum tedbir amaçlı 😳 Kontrolümede daha var ama mecbur gidicem artık ne diecek bakalım
UralAybars0921 neslioguz ayyy maşallah 🧿 Allahım sağ Salim kucağına aldırsın canım. İkiz olmasından mı erken kısalmış? Ben de 15. Haftada ölçtürdüm şu an uzun ve taze dedi, 20. Haftada netleşir boyu dedi.
neslioguz UralAybars0921 Allah razı olsunn 😍bildiğim kadarıyla ikizlerde daha sık rastlanan bi durummuş dikkatli olucaz erken doğum olmaması için normale döndük zaten çok şükür 🙏
UralAybars0921 neslioguz inşallah zamanında ve sağlıkla kucağına alırsın tatlım. Hepsi geçecek inşallah 😍
neslioguz Btunc malesef bende öyle ilk kez böyle bişi yaşıyorum😳 Sirkeli suyun herhangi bi zararı varmı doktorunuz bu konuda birşey söyledi mi
Btunc neslioguz bir fincan elma sirkesi 3 bardak kaybatılmış sıcak suyu karıştırıp yıkıyorum gün içinde bir zararı yok yani bana olmadı diyelim en azından bakterilerle doğal bi şekilde başetmeye çalışıyorum ve bu aradauyumadan mutlaka bir bardak kefir içiyorum probiyotik de mantara iyi geliyormuş