Sadu44 Kader67- bir gidin bence nolur nolmaz kahverengi vs normal ama kırmızıysa gitmelisiniz diye biliyorum
Gllpkr Doğurdum kızlar çoook şükür rabbime Allahım bütün hamilelere yardım etsin inşallah bütün gebelere yardım et allahım diye dua ettim rabbim hepinizin niyetine inşallah kabul etsin
korkmazkubra Gllpkr alrabbim size sağlık sihhat versin inşallah rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin canım
minikoglumm Gllpkr yaaaaa çok şükür canımmm çok mutlu oldum Allah analı babalı büyütsün ınsalalh 🤗🥰 Müsait oluğun an bu posta doğum hikayeni yaz çok merak ediyorum 😘🧿♥️
Gllpkr minikoglumm allah razı olsun rabbim sizlerede güzel bir doğum nasip etsin az toparlanim paylaşıcam hikayemi sizlerle ❤😇🥰
escmrk Gllpkr inşallah sağlıkla kavuşsun bebeğinize 🥰 bende o kadar heyecanlıyım ki o günü sabırsızlıkla bekliyorum 😊
Gllpkr T-aksoy ikinci olduğu için daha kolaydı canım ama doğum yani canımızdan can ayrılıyo zorluklarınıda yaşadım yaşıcaz
escmrk Gllpkr inşallah ikinizde iyisinizdir kısa sürede toparlarsın umarım yanında kalcak olan var mı evinde
Gllpkr escmrk bu gece hastanedeyiz canım çok saol annem var zaten evlerimiz 2 dakikalık kayınvalidemlerde yanımda bi oğluşum daha var 3 buçuk yaşında