ozlemak42 dolmuslar boyleler zaten otobus tercih etsen daha iyi olur bn otobuse biniyorum bebwk arabasi icin yer var kemeri de bagliyorum oturuyorum hastaneyede 3 hastaneye gittim 1 ri òzel ikisi devlet doktorlar hepte oglumu guler yuzle karsiladilar sevdiler hatta hic olumsuz karsilasmasmadim devlete gittigim icin ayni doktora bile gitmiyorum hep cesitli farkli doktorlar ama dedigim gibi mecburuz doktorda bunu biliyor neden kizsin ki sizimki oyle bi sansizlik olmus bnce kendinizi ezdirmeyin kimse cocugunuzu getirmeyin diyemez