Günaydın hanımlar bütün gece bunu düşünmekten uyuyamadım benim 2 yasinda kizim var 8 haftalikta hamileyim eşim işe yeni başladı ve iş yeri eve 1 saat uzaklikta (arabayla) sorum şu ben doktor kontrollerine sürekli esimle gidemiycem hem uzak olması hemde en fazla 1 2 saat izin verebilecekleri için aileminde yaşadığı sehirde degiliz burda kimsemiz yok guvenebilecegim çocuğumu emanet edebilecegim hiç kimse yok kızımı yanimda goturecegim mecbur doktor kabul eder mi her gittiğimde buna izin verir mi düşünmekten duramıyorum henüz doktor kontrolüm olmadi çocuğu katamazsin gibi bir durum söz konusu olmaz degil mi ?