Boran Merhaba ben 35 yasindayim ve ilk gebeligim. 13+5 haftadayiz. Bayramdan once 2li test yaptirdim ve sonuç riskli çıktı. Ultrason olcumleri normal ancak yas riski degeri yuksek deniliyor. Amniyosentez ve bir baska benzer test önerildi. Onemseme yastan dolayi boyle cikiyor diyenler cok ama tedirginim. Çok endiseleniyorum. Ayni durumda olan veya onceki hamileliklerinde bu durumla karsilasanlar yardimci olabilirler mi?
Bitanesininannesi Boran benimde aynı sizin gibiydi . Yaşından dolayı ikili biraz yüksek çıktı amniyosentez tavsiye ettiler ama o da çok zararlı diye özel bir test yaptırdım ,Verify adindan( 550 dolar) ve Allah a şükür temiz çıktı.
Esraumit Raporda yaşınızdan dolayı riskli yazmıslardır yani yaşı baz almışlar bebeğin sağlığını değil hersey normalde sadece yaşsa takılmayın
Onurkaan Ben de 36 yaşındayım yaşa bağlı olan 1 e189 çıktı.drlara danıştığımda bunun normal olduğu söylendi. Zaten bunu bekliyordum ben. Bence çok takılma diğerleri iyi ise.
Bitanesininannesi Patron görmedim mesajınızı İzmir de özel bir laboratuvarda. Amerika'dan geldi sonuçlar