Songularass Hanımlarbişey soracağım 24 haftalık gebeyim fakat göğüslerimde hasssiyet agrı yok önceki gebeliğimde çok fazlaydı garibime gitti acaba sütüm olmayacak mı korkuyorum .
feyzaa34 Songularass benim ilk gebeliğimde 35. Haftada başladı süt binmişti gögüsüme hiç unutmam sabaha kadar ağrıdan uyuyamamıştım çok normal bence canım
Heein Songularass aynen benimde ikinci gebeliğim 37haftalığım halen ilk hamilelikteki gibi deil. Şişkinlik dolgunluk olmadı yumuşaklar
Songularass oykuduru21 ya hiç bilmiyorum ki bende korktum inşallah normal dir doktor kontrolümde soracağım doktoruma.