Zeynocel ınternette bakıyodum. Göruntusu hafıf oluşu cok hosuma gıdıyodu ama gıdıp bı bakayım magazadan dedım iyki öyle yapmışım. O kdr para verıp kendı kendıne bıle zor sallanmasından zıyade kumaşını bıle beğenmedım. Cok şaşırdım neden bu kdr fıyatı yuksek dıye. Sağlam. Oldugundan dıye duydum ama zaten kaç ay kullanıcak trendyoldan uygguna aldık 250 tl cıvarı mis gibi . :) maksımum 7 ay fılan kullanıyorlar anankucaklarını zaten. Yanı değmez bana göre.
benım ıcın portetif hafıf olması cok önemli mesela,