Melek1980 İyi günler sevgili arkadaşlar. Doğum sonrası rahatlık açısından buzluğunuza neler koydunuz veya neler koymayı planlıyorsunuz acaba ☺️
Eymenbby4 Melek1980 canım ben doğumdan sonra kendi evimde kalmadığım icin yapamadım ama şimdiki hamileğimde fasulye domates kavurup bızluga atıcam dolma sarıp atarım Mısır haşla koy lahana haşla koy bunlae hemen çıkarıp yapılacak şeyler kolay oluyor yanında kimse olmasa bile hemen bi tencereye at sıcak su ekle hazır
Alyamm_ Melek1980 Sarma, icli köfte, lahmacun, elmalı kurabiye, 2 çeşit börek, kuru fasülye ve nohut haşlamayı düşünüyorum bir kaç poşet, köftede yapacağım kızım seviyor hazır kasap köfte yedirmek istemiyorum.