OMAYBABY her doktorun bi prosedürü var işte canım ya kimi doğuma az zaman kala bakıyo öyle ama genelde 37-38de bakılıyomuş sanırım bana çatın güzel dedi inşallah doğumda da kolaylık olur sağlıkla kolaylıkla doğururu valla ilk hamilelik cahilliğinden mi bilmiyorum hiç korkum da yok me bekliyo beni bakalım 🙈🙈