Kızlar ben 10 haftalıkken iş yerinde çok yoğun kanamam oldu plesanta da kanamam vardı doktor 10 günlük rapor yazdı kontrolde hala düzelmemiştim tekrar rapor yazdı derken bir ay böyle geçti iş yerimde tehlikeliyse gelme dediler yerime birini aldılar bende bu güne kadar rapor almaya devam etmek zorunda kaldım su an 23 haftalık oldum iki aylık daha rapor alcam doğuma kadar bu şekilde gecircem diğer bebeğimi 17 haftalıkken kaybettim rahim ağzımda olması gerekenden biraz kısa olduğu icin rapor yazıyorlar ama iş yerim sorun çıkarır mı bu kadar haftadır raporluyum yaşayan var mı bu kadar çok rapor alan cevap verirseniz teşekkür ederim