Kızlar merhaba. Ya 2 haftadır her gün kasık ağrısı yaşadım yoğun şekilde, doktor normal dedi. Yerleşme ve rahim büyüme ağrısı demişti. Bir de sık idrar sorunu vardı. Ama bugün hem hiç kasık ağrım olmadı hem de çok sık çıkmadım. Gece gece strese girdim şimdi bir şey mi oldu diye 🥺 Bu gün 5+4 ama doktor kalp atışı için 9 gün sonra çağırdı. Keseyi ve yolu cuma günü gördük. Hatta kese için sağlam yere yerleşmiş falan dedi doktor. Benim ilk gebeliğim. Daha önce kalp atışı duyamayanlar, böyle birden belirtilerinizin kesildiği olmuş muydu? Ay iyice paranoyak oldum ya 🤦🏻♀️ Ağrıdan şikayet ediyordum şimdi ağrısın istiyorum.