Ysbyr 34..haftadayım 32.haftada doktor kontrolüne gittim ancak doktor 1 ay sonra gel dedi. Normalde 32.haftadan sonra 2 haftada bir görmüyomu benim doktormu cok rahat?
efruzzz Ysbyr yok canim bende 32 den sonra 35 de gittim sonra 37 sonra 38 simdi 39 da gitcez aksi bi durum olmazsa
Burcumtlg Ysbyr yok bende 32 de gittiğimde 36 da gittim. Şimdi 38. Sabah yine gideceğim. Herhangi bir Risk yoksa çağırmıyor 🌸
Duygu3437 Ysbyr bende 32 haftada gittim canım sonra 36 çağırdı doktorum zaten 36dan sonra bol bol gelicek sin diyerek güldü hatta 😂
Dukuko Ysbyr 32.hafta gittik, 4 hafta sonra grlinn dedi, baya uzun geldi bana da amq 36.haftadan sonra haftada 1 gidiosun, nst bakıılyor. Pandemi sürecinde sürekli hastaneye gitmek de çok sağlıklı değil zaten.
Ysbyr efruzzz ay iyi bari yaa rahatladım valla saolun Allahım sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsinnnnnnn🙏❣️
efruzzz Ysbyr amin canim cumlemize bu tarz seyler bebege anneye gore degiskenlik gösteriyor hersey normal ise risk gormuyorsa doktor pandemi de varken cok sik cagirmio hersey yolundayken de gerek yok insallah 😊ilerleyen haftalarda siklastikca insan bikmaya basliyor zaten hastahaneden 🤣