Şu tedirgin olan arkadaşlar ve daha bilip bilmeden ilaca iftira atan arkadaşlar. Folbiolu hemen hemen her doktor öneriyor ve kullanıyoruz zaten. Evet dozu fazla ama zaten vücutta tutulan birşey değil. Folat degerinizi olcturup bakın zaten sınırın çok çok altında çıkacak. Siz bunu 1sene kullansaniz dahi o sınırı aşıp gitmiyor çünkü fazlası zaten depolanmiyor vücutta. Allah’korusun noral tüp sıkıntısı cekerse bebeğiniz omurgası oluşmassa keşke ilaci alsaydim mi diceksiniz folik asit gerçekten çok önemli alınması gerekir dozunu doktorunuz ayarlar. İnternet doktorlarına güvenmeyin. Öyle birşey olsa herkesin çocuğu otizmli doğardi lütfen zararlı birşey olsa göz göre göre kim kullandırır