Kizim 15 aylik ben 32+5 teyim hala emziriyorum hafif kasilmalarim oluyor ama dogum sancisi gibi degil onun hakki vay bunun zehri yalan oyle bise yok emzirmeyi kesmek istemedim dkktorum destekledi hala destekliyor yalniz ben biraz strese girdigim icin birakmak istiyorum sende devam et cocugun bagisikligi cok iyi oluyor