Cbgrnk Merhaba tecrübeli anneler 😊 2 günden beri taret alırken beyaz şeffaf jöle gibi akıntı geliyor elime, sizce nedir neden olur? Doğum belirtisi falan diyo internette ama bilemedim. Bunu yaşayanınız varmı ?
Zumra12345 Cbgrnk bende burda bekliyim bende 38 haftalık olucam nasipse bendede oluyor enfeksiyonda olamaz cunki kokusuz.
efruzzz Cbgrnk bende de var ayni durum ama nst de sanci falan hic cikmio doktorum da alttan muayene etmedi acilma.var mi bilmiyorum oylece bekliyorum 38+3 olduk bizde
Melike0642 Cbgrnk Ben yaşadım canım iki gün önce bugünde dogurdum nişanim da gelmişti bir hafta önce 😊🥰
Best11 Bende de geliyor zaman zaman ama cok takılmadım hamileyken olağan şeyler sanırımm 31 haftalığım bu arada.
muhamedalininannesi efruzzz nyse kağıdın da yazıyor açılman varsa bende cuma günü ntseye bağlandım alta 1 sntıin açılma var yazıyor
Cbgrnk efruzzz Allah Allah, vardır bi bildiği ultrason da baktıysa belki daha kanalda değildir diye demişds olabilir
efruzzz Cbgrnk evet ultrasyon muayenesinde ozellikle sordum.kanala girmis mi diye onun icin alttan muayene sart ama tahminimce henuz girmemis dedi
Cbgrnk Melike0642 aaa 😊 hayırlı olsun öncelikle, ağrınız falan oluyomuydu peki, bide kaç haftalık doğurdunuz
Melike0642 Cbgrnk Olmaz mı en son gittiğimde evde 5 dk sancım geldi 4 cm acilma ile aldılar sonra verdiler suni sanciyi dün 8 den bugün 6 ya kadar öyle oldu sonra açılma tam olunca şükür doğum gerçekleşti 38+6 da canım 39 kısacası doktorun dediğinden bir hafta önce kız olunca öyle 🥰😊
Cbgrnk efruzzz canını sıkma canım, kendini doktora emanet et güven gerisi gelir, en kötü doktorunu değişirsin 😊
svkzynp Benim 34ncü haftadan beri oluyor doktorumda normal dedi.. İçin rahat olsun canım.. Şu an 39 haftalık hamileyim yani doğum belirtisi olduğunu sanmıyorum 🤗
Cbgrnk svkzynp baksana hanfendinin kide doğum haftasında gelmiş 😊 herkesin farklı demekki, hayırlısı olsun hakkımızda inşallah 😞