Ahh benim derdim bu dun aksam basladi hala devam ediyor karnimin ust tarafinda hapsirirken oksururken gulerken ayagimimkaldirinca iananilmaz bi aci sanki icerde yara var ve aciyor yarin doktoruma soracagim inanin bende cok merak ediyorum 35 haftaligim kotu bise.oldugunu dusunmuyorum buyumeye bagli gibi ama neden tek bi noktada onu anlayamadim