Ezggz Gizemnr Evt canım 17 hafta yim dün gece ağrıdan acile gittim bir sikint i çıkmadı normal dedi kasık rahim kısmım karnım belim heryerim ağrıyor kısacası sol kasik agrisida genelde gazdan oluyor
Cansu_okan Normal diyorlar CNm doktorlar 21+5 haftalıgım bnde bile hala var kasık agrısı karın agrısı hata migde bulantısı bile hala sürüyor bnce normal yinede doktora danış içinde korku kalmasın..
Gizemnursu Bende de var canım 17 haftaligim bende hatta şuan bile ağrıyor rahimde ve sol kasığımda inşallah önemli bişey değildir