Birgulll93 Kızlar 15 haftalık bebek hareketini hisseden var mı ben sol tarafta hissetmeye başladım emin olamıyorum ilk hamileliğim
Huriyekayhan Birgulll93 benimde ilk hamileligim bende 15.haftamda hissetmiştim 🌸😊 hissetmis olabilirsin 🤩
Bilge44 Birgulll93 Eğer zayıfsanız erken hissediliyormuş öyle duydum. 🤷🏻♀️Benim de ilk gebeliğim ama göbeğim zaten vardı benim o yüzden 19 sonu 20. Hafta başı hissettim ilk kez 👍🏻🤷🏻♀️😊😊
Birgulll93 Huriyekayhan türbülans oluyomuş damarlardan kaynaklı baskıdır dedi dr bende bebek sanmıştım 😬🤗😁
kucuktosbik27 Birgulll93 kasık bölgenizde hissediyorsanız bebektir ama göbekse doktorun dediği doğru canım bende 16+5 te kasıkların etrafında hissettim ilk pet şişeye yavaşça bastırıp çekiyormuşsun gibi pıt pıt bişeler olmuştu kasıklarımda ertesi günde defalarca olunca doktorda bende emin olduk ☺️
Huriyekayhan Birgulll93 yok oyle değil ya ben eminim hissettigime, kasik bölgemde hissettim şuan 19 haftalık olduk hala hissediyorum yani 😊 zaman geçtikçe daha iyi anlıyorsun zaten
Selver90 Ben ilkinde 20 haftalik hissettim gobek deliginin yukarisindaydi 17+2yim simdi dun baya yoruldum kasiklarimda yumru olup geciyor gibi hissettim eger bebekse yeter artik der gibi isyanlardaydi😂
Durunbigeldim Bende 15+6 da hissettim resmen yemek yedim uzandım kasıklarımda bişey atıyodu resmen ilkten göbeğimden geliyor sandım ama kasıklarımdaydı hareket