Senanurr9595 ebrarecem tazeanne00-46 canım sakın vakum kabul etme kuzenimin bebeğini vakumla almaya çalıştılar ve çocugun kafası sivri kaldı kafasında ve cildinde morarıklar kaldı ve kuzenimin psikolojisi bozuldu vakum yüzünden çok zor geçti dogumu asla tavsiye etmiyorum
tazeanne00-46 Senanurr9595 bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim , çoğu okuduğum olumsuz yorumlardan sonra riske atmaya gerek yok söylediğiniz gibi.
tazeanne00-46 [silindi] anladığım kadarıyla vakum bir nevi kurtuluş olmuş bu durumda sizde .. Rabbim esirgemiş , can veren Rabbim işte. Sizin adınıza canı gönülden çok sevindim , Rabbim hayırlı uzun ömür nasip etsin inşaAllah evladınıza. 🤲🏻
Bmom [silindi] merhaba, aynı durumu bende yaşadım şuan yoğun bakımda bebeğim 3 gün önce doğum yaptım oksijensiz kaldi çıktığında ağlamadı direk oksijen verdiler ve yoğun bakıma soğuk uygulamaya aldılar en son vakum sayesinde çektiler şuan sağlık durumunuz ne durumda
[silindi] Bmom biz cok şükür iyiyiz kizim 3 yasini geçti bir sağlık sorunumuz ya yok elhamdülillah insaallah kavusursunuz bi an önce kac gun oldu
Bmom [silindi] 21 inde doğum yaptım bugün 72 saat doluyor emar çekilecek inşallah amin Allah razı olsun içimi rahatlattıniz
[silindi] Bmom benm kizim tam 5 gun kalmıştı sonra gelip alabilirnsz dediler size de insaallah en yakin zamanda gelir o haber🌼🌸
[silindi] Bmom aglamadi o da mor bi sekilde nefessiz doğdu kakasni yapmıştı agzini burnunu o tıkamıştı maalesef doktor mudahaleyle açtı