snmsvrnzdmr Ozlemtpl benim nabzın çok yüksek çıkıyor, birde ara ara öyle bir çarpıntım oluyor ki deprem oluyormuşcasına sallanıyorum.
Latife038 Ozlemtpl olmaz mi hamileligimin ilk haftalarindan beri carpıntı nabiz ve nefes darligi beni mahvetti. 125 134 bu aralar cikiyo nabzim
Zehra-Arda Ozlemtpl merhabalar benim 18 haftada başladı kardiyoloji göründüm kalpte sorun yok fakat yüksek atım var kalbim kuş gibi cırpınıyor sürekli ilac kullanıyorum ilaça rağmen aynı
Ozlemtpl snmsvrnzdmr benimde ayni oluyor nabzım genelde 100 ve 120 arası oluyor çarpıntim olduğunda inanılmaz rahatsız ediyor beni ya. Dr a sordunuz mu peki
Mavi34 Latife038 hic sormadinizmi doktora benim 8. Haftam yürürken konuşurken nefesim daralıyor nabizlarim 96 97 civarı kardiyoloji mutlaka görsün dediler randevu aldim
Latife038 Mavi34 sordum gebelikte normal dedi canim hamur isi yagli yeme dedi de zaten cok sık yemiyorum
Ozlemtpl Mavi34 Gecen hafta perinatoloji ye gittim ona söylediğimde kardiyoloji ye görünmemi söyledi bu perşembe de kendi dr uma randevum var onada sorucam oda kardiyoloji ye yonlendirirse hidicem
Zehra-Arda Ozlemtpl ama bir aydır bir faydasını görmedim ben sürekli yaşıyorum yüksek atım nabzım çok yüksek degil ama kalbim hızlı atıyor