1pearl Doktorum tansiyon düşüklüğünün hiç bir zararı olmadığını söyledi önemli olan yüksek olması demişti
dilsinati 1pearl anlayamadım tam olarak? Düşük olması iyi diyorsunuz? Cümlenin sonunda büyük olması gerekir diyorsunuz :))