tazeaane ben size anlatayım… hemen şimdi bana cevap verip yorum yapacaklar vardır ben bildiğimi arastirdigimi anlatıyorum almak isteyen alsın kullansın. ben uzm estetisyenim hep hamile kalırsam bebeğime mustela alacağım diyordum. gebeliği öğrendikten sonra araştırmaya başladım bütün ürünlerinden herkes memnun ama o set içindeki pişik kremi hiç kimse memnun değil. pişik oluşabilir bebegimizin poposu tahriş olabilir bunlar çok normal ama mustela pişik kremi bunu geçirmiyor yani tedavi edici bir tarafı yok. pişik oluşmaması için kullandığımız bir urun pisigi de geçirmeli pişik oluştuğu zaman… ben bioderma nin şampuanıni aldım ki yıllardır kendi cilt bakımım için kullanıyorum… sudocrem bepantol popolin gibi kremler alacağım popisi için minnosumun…. size kalmış mustelaya o kdr para vermek saçma gelmeye başladı