tazeaane Kızlar merhaba. Mustelanın bebek bakım setini alıp memnun kalan var mı. Verdiğimiz paraya değer mi yoksa başka markalardan mı alsam diye düşünüyorum. Şuan hepsi burada da 290 görünüyo daha uygun da bulamam sanırım. Fikirlerinize ihtiyacım var 🙂🌸
Tuubaa123 tazeaane biz bübchen şampuan aldık yağı kremi farklı markalar tercih ettik kızımız atopik olunca doktorumuz mustela önerdi 2. Bebeğim içinde mustela alıcam diğerlerine boşuna para vermeyelim dedik çok uzun süre gidiyor zaten ürünleri düşünebilirsiniz
PIRIL tazeaane kesinlikle mustela. İlk bebeğimde çoğu ürünü kullandım ama mustela gibisi yok. Şimdi de herşeyi mustela alıcam
Omerhatice tazeaane ben sebamed kullandım oğlumda set olarak kuzenim mustela kullandı ikisi arasında pek fark yok demişti bende sebamedden memnundum simdi kizimdada sebamed alicam nasipse marka takıntımyok bebeğime ne iyi geliyorsa onu kullanıyorum Oğlumda mustela aldık bir kere bünyesi alerjik ve bi faydasını göremedim o zaman dedim bende o kadar paraya gerek yok hangisi iyi geliyorsa 🤗
tazeaane Tuubaa123 evet uzun süre gittiğini duydum bende bilinmedik markalar almak istemiyorum açıkcası 🤷♀️
tazeaane PIRIL çanta setini mi almıştınız? Yani o set yeterli mi yoksa tek tek mi alsam daha iyi olur peki
Tuubaa123 tazeaane evet diğerleri kullanılmadan kalıyor bazen maalesef doktorların çoğu da mustela öneriyor
PIRIL tazeaane hangisi uyguna geliyorsa onu alın bence. Şampuan, losyon krem ve pişik kremi benim kullandıklarımdı
Annecik_ Tuubaa123 ben izmirin lüks bir özel hastanesinde doğum yaptım doğum yapınca hemşireler mustelanın minik bir setini getirmişlerdi bana içinde prima premium care bez falan da vardı hastanenin de tercihi mustelaydı
SeymaK tazeaane hepsiburada da 259 diye yazmış biri indirim haberleri postunda bi araştırın isterseniz
SeymaK tazeaane ben eczaneden aldım daha güvebilir bulduğum için şampuan losyon pişik kremi ve göğüs ucu kremini aldım inşaşlah memnun kalırız biz de bakalım
BegumIscanTunc tazeaane canım genelde doktorlar felan mustela öneriyor içerik olarak felanda güzel birde trendyolda 168 TL ye denk geldim set olarak favori almıştım bende
tazeaane BegumIscanTunc çok uyguna denk gelmiş size 😊 bende uzun zamandır takip ediyorum ama düşmedi 😊
-Kbra8- tazeaane bende araştırdım mustela ile minoris markaları arasında kaldım içerikleri temiz ikisininkinde. O yüzden minoris aldım. Henüz kullanmadım tabi ama ablam çok memnun kaldığı için bu markayı tercih ettim. Yoksa mustela alırdım 😊
Feriss Ben mustelanın göğüs kremini kullanıyorum doğumdan üç ay önce başladım ilk kullanımda fark etti uçu yumuşacık oldu nemli tutuyor çatlama falan olmadı Allah’a şükür
Ervasevgi tazeaane yanı kullanışlı pişik kremi falan baya faydası var ben mustela kullandım sonra sebamede devam etmiştim oda aynı ikisinede bak istersen fiyat olarak
Ldy tazeaane set olarak alma ben kızımda yenidoğan şampuan bir de vücut yağını kullandım sadece . Pişik kremi bepanten kullandım . Sette olan diğer vücut losyonunu falan kullanmadım . Ama şampuanı tek geçerim kesinlikle onu alın derim
Annecik_ tazeaane çocuğum 3 yaşında hala onun şampuanını kullanıyorum ben tüm ürünlerinden memnun kaldım içeriği temiz olduğu için de gönül rahatlığı ile kullandım başta biraz pahalı geliyor ama şampuan çok uzun süre gidiyor bir de nemlendiricinin kokusu öyle güzel ki durumun varsa bir set al derim ben
tazeaane Annecik_ ya fiyatı hiç önemli değil sonuçta çocuğumuz için en iyisi olsun isteriz ama kullanımını konusunda tereddüt etmiştim. Teşekkür ederim 😊🌸