blacklove ben adete bir gün kala baktırmıştım 36cıkmıstı laboratuvarda çalışıyorum kendimiz baktık hemen gebe dendi ama ben temkinli davrandım ki öylede oldu 2gün sonra değer 10a düştü ve hasta oldum
Yani kimyasal gebelikti o yüzden bu değerler bi anlam ifade etmiyor doktorlar için önemli olan yükselmesi