Noktataneninannesi Uygulamada dogum tatıhınde doğuran çnce yada sonra varmı birde erkek bebek erken mi gelir geçmi
3MelekAnnesi3 Noktataneninannesi oğlum 39 da oldu ama mecburi suni sancı ile olmak zorunda kaldık cunku tansiyonum yükselmişti yoksa gelmeye niyeti yoktu
FTSKRT Oğlumda tam uygulamanın verdiği tarih te doğurdum hatta hastanede olduğum gece 40 doldu uygulama çöktü simdidemi 40 hafta bitince uygulama bizi yolluyor merak ettim