Özel hastanede doğum yapacağım. Doğum şekli henüz belli değil. Doğum başlayıp hastaneye gittiğimde kendi götürdüğümü giysiyi giyeceğim? Yoksa onlar mı verecek giyeceğim şeyi? Eğer açılma henüz azsa uzun saatler bekleyeceksek ve hastane giydirmiyorsa yeni bir gecelik alacağım. Çünkü aldıklarım doğuma kadar olmayacak gibi😕