Elifemirhan çevremdeki tüm hamileler boyadı cnm. Hatta biri kuaför de som aylarında actırdı ombre yaptrdı. Doğum çekimi yaptrmak istyordu o yüzden doğum sonunu beklemedi. Amonyaksız boya tercih edip acık hava da fazla kokuya maruz kalmadan boyayablyorsn. Az bekltyorsn. Doktorumun söyledkleri bunlar. Ve ilk 3 ay kesnlkle boyamıyorsun. Arastrdm ama boyattınmı dersen cesaret edemedim. Doğum cekimi falanda yaptrmaycam eşimle konustum saclarımın renginden rahatsızım oda güzel gayet dedi boyamamdan yana degl bende 3 ay daha bekleyecegm sanrm