Duygue ben şimdi geldim doktordan doğumdan sonra ameliyat dedi normal doğum düşünüyordum fıtık ortaya çıkınca kafam allak bullak oldu ve sezaryen düşünmeye başladım fıtık doktoru fıtık sıkışmadıgı sürece normal doğumda bir sıkıntı olmaz dedi ama ben doğum esnasında ıkındigimda patlamasından korkuyorum