Babyiveannesi ben 37+6dayım yaklaşık 12. Haftamdan beri yiyorum hemde deliler gibi canım çekiyor napıyım😀 ilk başlarda 2-3 yiyordum ama şimdilerde 1 tane ve ya yarım yiyorum şimdi bide kabuğuna dadandım . Doktoruma sormuştum ben çok limon yiyorum c vitaminidir iyi dedi😂😀