birkediannesi benim de ilk doğumum aynı şekilde oldu, Yozgat araştırma hastanesinde yaptım, anne bebek dostu hastaneydi.
Anlattığınız gibi ilk sancımla girdiğim odadan doğum yapıp çıktım.
Şimdi Yozgat’ın bir ilçesinde devlet hastanesine gidiyorum, orda da aynı şekilde oluyormuş çok hoşuma gitti.
Odalar tek kişilik, sancımızla girdiğimiz odadan doğum yapıp bebeğimizle çıkıyoruz.
Servisteki odalar da tek kişilikmiş, refakatçi kimi istersen o kalabilir dedi ebeler.