Aygl1996 ben insanın kendi sancısı gelmeden doktorların suniyle Doğum yaptırmalarını anlamıyorum ben de suni sancı yedim ama evdeyken sancım başladı iki cm açılmam olmuştu ondan sonra suni verdiler şimdi SiZin kendi sancınız yok direk suni sancı vermeleri çok saçma bir iki hafta da Bebek zaten kaç kilo daha alabilir bilmiyorum suni sancı çok zor kendi sancınız gelidkten sonra suni sancıyı yiyin bence Allah yardım etsin direk suniyi verecekler sonra o kadar sancı çekçeniz açılma olmadı hiç deyip sezeryana alacaklar doktorların Yen’i taktiği biz normali denedik ama açılma olmadı mecbur sezeryan yapçaz dicekler kabul etme bence