Defnedeniz19 İstanbulda oturuyorum fakat doğumu Trabzon’da düşünüyorum,hastahane ve doktor önerilerine ihtiyacım var,yardımınızı bekliyorum kızlar
spiker_anne Defnedeniz19 Trabzon Numune Hastanesi mükemmelllll ötesinde sancı odasında jakuzi ekstra banyo güzel kokulu tütsüler vardı bebeğimin kordonunu bana kestirdiler ebe abdestli doğum yaptırdı özel hastaneye gitsem belkide böyle konforlu bir doğum yapamazdım❤️
Nilaylks Defnedeniz19 medical park yıldızlı bakiye akbaşa gidiyorum başından beri oldukça memnunum haftasonu demeden her aramama mesajıma dönüş yapıyor gerekirse çok büyük sıkıntım olmamasına rağmen evinden kalkıp geldiği oldu hastaneye Doğumu da onunla yapıcam inşallah 🙏🏻
Ldy spiker_anne yalnız şu anda covit salgınından dolayı içeri kimseyi almıyorlar sancıyı siz tek başınıza çekiyorsunuz artık ne kadar sürerse yoksa evet güzel bir hastane
_hazel_ Nilaylks merhaba ben de daha yeni gebeyim biiznillah bakiye hanıma randevu aldım ilk gidişim olacak tek istediğim olumlu pozitif bir mizacı vardır inşallah ☺️🤲🏻 Bebeğiniz hayırlı mübarek olsun bu arada bizlerde biiznillah afiyetle kucağımıza alırız 🥰
Nilaylks Defnedeniz19 4100/ 3850 diye atmıştı birisi daha önce bende henüz konuşmadım Doğum ücreti hakkında ayım 15 inde konuşacağım inşallah
Nilaylks _hazel_ tavsiye ederim oldukça ilgili Güleryüzlü bir doktor sorduğum her soruyu sıkılmadan cevaplıyor. Başta kesem gözükmedi ama aşağıdan muayene etmek istemedi sıkışık gel falan dedi ertesi gün. iki kere Pazar günü sıkıntım oldu kalktı hastaneye geldi baktı ultrason ile birinde gerekliydi ama ikincisinde nst de sorun çıkmamasına rağmen geldi baktı bunlar benim için çok artı bir durum devlete de gittim hiç memnun kalmadım umarım memnun kalırsınız sağlıkla büyüsün sağlıkla kucağınıza alın inşallah ☺️
_hazel_ Nilaylks ay çok iyi geldi yorumların bana canım ya çok teşekkür ederim duaların için ayrı teşekkür ediyorum amiiinn hepimiz adına 🥰🥰🥰