Ahmet beye gitmistim ilk 3 ay. Bakıyor sadece iyi diyor başka da bir sey soyletemiyorsunuz. Sanki siz ultrasona bakinca anlayacakmışsın gibi davranıyordu.Ben sormadan bir sey anlatmıyordu. Gereksiz yere dünyanın tahlilini istedi çok para ödedik. Ondan dolayi da biraktim. Memnun kalmadım.