mutlugebeee Kızlar 5+5 teyim son on gündür gün icerisinde sık sık kasıklarım regl olucakmısım gibi ağrıyor sizde de oluyor mu normal mi fikri olan var mı?
birprensesvebirprensannesi mutlugebeee 26. Haftamdayım şuanda bile ağrı çekiyorum normal canım korkma kanama vs olmadığı sürece
Yenianneadayii mutlugebeee normal benimde ağrıyor 5+5 haftalık hamileyim doktoruma sordum normal olduğunu söyledi için rahat olsun 🥰
Seyma0368 mutlugebeee gayet normal canım korkma yinede dikkat et tutunma aşamasında çünkü, sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Dilara0638 mutlugebeee kanama olmadığı sürece normal rahim büyümeye başladığı için kasık ağrıları oluyormuş
Fikret01 mutlugebeee 21 haftalık gebeyim bende de aynısı oluyor bazen yumurtalıklarım düşecekmiş gibi hissediyorum eğer idrarinde de yanma varsa doktora başvur sana fitil ve krem vericek aksatma canım
mutlugebeee Bende soruyorum doktoruma normal diyor ama insan korkuyor yinede ilk olduğu için bilemiyorum🤷🏻♀️ Çok teşekkürler hepinize içimi rahatlattınız🙏🏼