Fatosef mıdenızde reflu mu var acaba ?tam emın degılım ama yanma bulantı veya yara varsa mıde asıdı vs bozulduysa ondanda olablır gebelık omcesıde yasıyodum yazmıssınız demeknkı hamılelık bıraz daha nuksettırdı
en azından bu donemı rahat geırmek ıcın doktra bı gıdın ,ozamana kadar da cok hafıf seyler yıyın elbet ıyı gelen seyler vardır mıdenıze gecmıs olsun😇🙏🏻