Kuzeyin_annesi__ Kızlar 37 haftalık olduk bugun çok fazla bi şekilde akıntım oldu göbeğimde düştü gördüğüm kadarıyla sizce doğum yakınmı ağrılarım var ama sadece belden vuruyor yarındoktora gidicem kısmetse ama merak ediyorum benm gibi olan varmı? 😂
Senayyalcin Kuzeyin_annesi__ Tam bende 37 haftalık oldum yarın randevum var göbeğim düştü biraz daha ve sırtım falan ağrıyor kasıklarım yalancı sancılar olabilir 😂😂
Gizoos Kuzeyin_annesi__ canım benim 33-34 haftamda kasılmalarım toplanmalarım bel ağrım çok oluyordu ve 35de göbeğim düştü doktor bebek kanala baya baya girmiş dedi 36da çatı muayenesi oldum 3 cm açılman var artık geçmeyen sancın kanaman suyun gelirse hemen gel dedi 4 gün oluyor daha bir şey yok🤣 tabi sancımda yok
3851 Kuzeyin_annesi__ 34 haftaligim bnmde govek iyice düstü bebegin basi asagida dedi acildeki doktor 10 gun falan onden gidio dedi 1 cmde aciklik var
Gizoos Lulus- bebeğin ayakalarını göğüsüme daha yakındı ama artık göbek deliğimin aızıcık üstünde yani mutlaka anlarsınız eliniz koydunuzda boşluk oluyor 😅 Emineerdem