Lolipoppp Kızlar ben de 14 haftalık hamileyim ikidir hastaneye gidiyorum bi kere sami ulusa gittim bi kere de zübeyde hanım hastanesine gittim buranın yabancısıyız özel hastane doktor uygun fiyatlı önerisi olan varsa yardımcı olabilir mi
Dilara0638 Lolipoppp nerde oturuyorsunuz ben eryamanda oturuyorum sincan yakın olduğu için o bölgede hastane önerebilirim uygun fiyatlı onun haricinde ankara genelinde özeller paket olarak 8.500 den başlıyor muayene ücretleride genelde 350 ve üzeri
_Aswhere2804 Lolipoppp notomed de biz fiyatları sorduk ben gazı eşiyim bize uyguna geldı ama normal dogum paketi 6000 demıstı
[silindi] Lolipoppp Bütçenizi bilemiyorum ama M. Özge Çiçek Özek benim doktorum internetten araştırıp bakın sekreterini arayıp bilgi alın derim. Birde buradan duyduğum kadarıyla etlik Lokman hekim 7500 TL, Sincan Koru 5500 TL imiş.
fasafi Lolipoppp Dilek Özdur önerebilirim. Çok samimi, deneyimli ve iyi bir doktor. Muayenehanesi Çukurambar’da. 350 tl
Lolipoppp Dilara0638 ben altındağda oturuyorum evet geçen medical park hastanesini gördüm instada arayıp sordum paket i 8500 ve 9 bin arası değişiyor dedi ne kadar fazla yaa
_Aswhere2804 1 aylık hamıleyım bende buranın yabancısıyım notomed hastanesıne gıdıyorm doktorumdan da memnunum suanlık hakkındakı yorumları da iyi ama ınsan yıne tedirgin oluyo
13072019 _Aswhere2804 ay en gidilmemesi gereken yere gidiyorsun hemde o paraya emin ol sana verdikleri para az olanı daha üstüne eklerlerde eklerler ve memnun kalmazsın hiç haberim olsun moralini bozmak istemem ama başıboş bi hastane ilk hamileliğimi öğrenmek için ben kan verdim acaba hamilemiyim diye bana bi değer çıkarttılar hoppala 3 aylık yüksek bildiğin 3 aylık hamilesin dedi bunu geçtim yine bekarken gittim bana polikistik oversın var dedi bir sürü ilaç verdi çoçuğun olmaz dedi oooo ben akıllandım a o parayı vereceğime aşkın evren Güler’e giderim hem koruda yaparım doğumumu hem hastaneye girip çıkmam uğraşmam pandemi de hemde deneyimli doktorlar tarafından kontrol edilirim kan vs hepsi klinikte yapılıyor
zippirana Lolipoppp Bende Altındağ da oturuyorum medicalpark Keçiörene gidiyorum ikican hayat sigortasi yaptirdim 6900e geldi. Şimdilik hastaneden memnunum ben ilkbal hocaya gidiyorum orda memenunum ama bu ay hatta bu hafta Sevgi hocaya gitmeyi düşünüyorum.
Dilara0638 _Aswhere2804 bende yabancısıyım ankaranın çok aradım ama pekte uygun biyer yok ben özel muayenehanesi olan bi doktordan aldım paketi
Yonca0218 Demir hayat iki can sigorta var hamileyken yapılan onunla en iyi hastaneler bile uyguna geliyor. Ben Liv e 5800 e gidiyorum koru dahada uyguna geliyordur birde eryamanda ve ostimde asg hastanesi uygun 3,4 bin
Sirinimm [silindi] ben sürekli oraya gidiyorum yılbaşından önce 5500dü şuan 6500 oldu paket içeriğimi değişik acaba
Serifeisitmir Lolipoppp canim cukurambar koru kesinlikle 4 ay once dogum yine hamile kalsam orda dogum yaparim cok guzel ilgilendiler doktorum disardan olmasina ragmen ama kendi doktorumu onermeyecegim son zaman biz cok pisman olmustuk
Caglabade Serifeisitmir bende koru hastanesine gidiyorum doktorumdan memnun değilim acaba aynı doktor mu? Lütfen söyleyelim iyi yada pişman olduğumuz doktorları ki diğer anne adaylarımızda üzülmesinler birde bir dünya para veriyoruz yazık günah üstüne ilgisizlik cabası alakasızlık cabası😔