Zynp3418 siz normalde oraya mı takipli gidiyorsunuz
yanlış anlamayın eğer oraya gidiyorsanız ama ben aynı fiyat olup da oradaki doktor iki cümleden aciz davranınca değiştirdim aynı parayı veriyorum şimdi doktoruma watsaptan d vit kaç damla koyayım diye sorabiliyorum
ermenide mesela normal doğum 6,5 bezmi 5i gecikse o parayı hak eder mi düşünmek lazım ama kafanızı karıştırmak istemem ben belki kötü doktora denk geldim negatif düşündüm de olabilir 🤗