Nurerdogann Daha 7+6 yız ne bir kaşık ağrım ne bir bel ağrım ne bir bulantım hiçbir şey yok fakat deli gibi sinirliyim herşeye bağırıyorum ve çevremdeki insanları istemeden kırmaya başladım sizce bu durum gebeliğin etkisi midir
Hatice68 Nurerdogann kuzum gebelik hormonlarin birbirine girdiği bi dönem hersey olabiliyor kişiden kişiye değişiyor bütün gebelikler birbirinden farklı oluyo
Varol123 Nurerdogann bende böyleyim hatta eşim bebeğiyle konuşur gibi sey diyo oğlum annen zaten sinirliydi şimdi seninle birlikte dahada agresiflesti 😂🧿🧡🧡
Nurerdogann Busbus58 Güzellik merkezim var ve hiç yapmayacağım birşey yaptım , müşteriye resmen bağırdım ve merkezden kovdum ama haklıydım fazla bağırmış olabilirim 😂
Nurerdogann Busbus58 Vallahi sonra 1-2 gün geçince kendimi o kadar yırtmamam gerekiyordu diye düşündüm 😂